sâmbătă, 16 august 2008

Despre daruire




Se spune ca poti darui oricat de mult fara sa resimti acest lucru. Ca resursele interioare sunt nelimitate. Eu spun ca un astfel de dar nici macar nu se poate numi astfel. Ce dar este acela care te lasa neschimbat?
Cand vine vorba de a te darui pe tine, lucrurile capata proportii. Ce inseamna sa te daruiesti pe tine? Sa te inchiriezi unui om pana acesta si-a terminat treaba cu tine si apoi sa pleci, la fel de intreg, catre un altul? Cu adevarat nu te poti darui decat o data. Un dar pe care nu il poti lua inapoi, oricat de mult ai vrea si oricat de mult ai regreta ca l-ai facut. Si ar trebui intr-adevar sa fie un lucru interzis oamenilor. Ei se obisnuiesc cu darul facut si uita vremea cand s-au rugat pentru el.
1. Simeon Solomon - Autumn Love

8 comentarii:

Garfield spunea...

imi place sa cred ca te poti darui si de mai multe ori... oricum, cred ca ne daruim prea putin noua insine...

cat despre intrebarea ta, raspunsul este nu. probabil e doar o asemanare de nume:)

Sebastian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sebastian spunea...

Inteleg. De obicei se crede asta, ca te poti darui la nesfarsit. Mie o astfel de daruire mi se pare... dubioasa :) Oricum, ma refer la iubire. De cate ori poti iubi si te poti darui cu adevarat?

MB spunea...

Intrebarea ta este foarte buna, dar cred ca raspunsul e la fel de enigmatic precum iubirea in sine. Cred ca putem iubi de cate ori suntem in stare sa iubim, oricum e ceva imposibil de controlat si de anticipat!

Anonim spunea...

Si eu credeam la fel. dar nu mai cred. ceva s-a intamplat si mi-am dat seama ca pana acum iubeam asa cum mananc. azi iubeam o mancare, poate imi facea rau la stomac, renuntam la ea si mancam altceva. eu cred ca sebastian are dreptate. ar trebui sa nu iubim asa cum mancam.

Garfield spunea...

mereu cand cineva vrea sa ma faca sa cred ca iubirea nu se poate decat o data, spun asa: dar Dumnezeu nu ne iubeste pe fiecare?


oricum, cred ca la indragostire te gandeai , nu la iubire...

dar daca iubirea se poate de mai multe ori, indragostirea, care e doar o parte de iubire se poate si ea...

parerea mea:)

Sebastian spunea...

nu cred ca ar trebui sa facem comparatia cu felul in care Dumnezeu ii iubeste pe oameni sau felul in care o mama isi iubeste copiii. ma refer la iubirea erotica, la androginul lui Platon

Anonim spunea...

So legendary !
Amazing works ... Really amazing ...