joi, 14 august 2008

Go Deep Into The Wood



Mergi departe in padure, mi s-a spus. Peste tot copacii erau rosii, iesisem din padure ca sa intalnesc pe cineva. Vocea care imi spunea mereu sa ma intorc era o voce ce venea din vazduh, o voce a nimanui. Nici nu am bagat-o de seama. Pe masura ce ma apropiam de marginea padurii ma transformam din cerb in om. Apoi am vazut flacarile si m-am speriat. Mi-am dat seama ca este o capcana, ca cel care ma chemase la marginea padurii, o facuse numai ca sa ma ucida. M-a cuprins o imensa tristete. Intr-o clipa fusesem inconjurat de o ceata de oameni violenti care strigau ceva in legatura cu coarnele mele. Sa le taiem inainte sa se transforme. M-au legat cu o funie rosie si au inceput sa ma traga de coarne ca sa mi le smulga. Brusc, coarnele mele s-au tranformat intr-o cruce si le-a fost frica sa ma mai atinga. S-au indepartat cu totii, iar apoi locul a devenit pustiu. Flacarile insa deveneau din ce in ce mai puternice si eu ma aflam legat in aceea stare intermediara intre om si cerb. Curand insa cel cu care trebuia sa ma intalnesc a venit in ajutorul meu. Plangea si spunea ca a fost obligat sa faca asta, ca nu stie cum s-a intamplat totul. Nu puteam sa ii zaresc chipul. M-a dezlegat si apoi i-am zis sa atinga crucea de pe capul meu. Apoi am alergat impreuna inspre padure. El insa schiopata mereu. Pe masura ce alergam catre miezul padurii, cele doua coarne s-au transformat intr-unul singur si corpul mi-a devenit alb. Devenisem un unicorn. Apoi s-a auzit din nou o voce: "Mergeti departe in padure. Transformarea e dureroasa." M-am uitat in urma mea si el sangera. I-am spus sa se urce pe spatele meu si am plecat impreuna mai departe. Padurea devenea de aur.

Niciun comentariu: